17 Ekim 2016 Pazartesi

Keyf ALTIN SERİ NBASE' E KISA BİR BAKIŞ

Merhaba, geçenlerde şu çok övülen Keyf Altın Seri Nbase' den bende denemek istedim. İnternetten alışveriş yaparken dikkat edilmesi gereken en önemli şey; alışveriş yapacağınız yeri iyi seçmektir ve ürünlerinin, verdikleri hizmetlerin arkasında duran insanları seçmekte fayda vardır.



Ben 3MG kullandığım için NBase' i de bu şekilde seçtim. Bu NBase ile ilgili internette daha önceleri okuduğum "kokuyor" v.b olumsuz yorumlardan ötürü oldukça ön yargılı bir şekilde alışveriş yaptım ve paketim gelir gelmez ilk yaptığım, kapağını açıp koklamak oldu. Ne bir kimyasal kokusu aldım, ne de bir başka olumsuz kokusu vardı. NBase' i %80 VG / %20 PG olarak tercih etmiştim. %100 VG oranı da var ama besleme kanalları dar olan atomizerler için sağlıklı bir oran değil.

NBase' de bence rahatsızlık değil de, iştah uyandıran güzel bir koku var. Daha önce Balmumcu ve Fumetti kullanmış birisi olarak ne bir kimyasal kokusu aldım, ne de bir başka koku. Nikotin oranı' da yoğun olmadığından zaten fazla koku olmaması da gerekiyordu. Ben genel olarak NBase' lerim her ne kadar karıştırılmış olarak da gelse, elime ulaştıktan sonra kendi yaptığım bir tığ ucu ve Dremel motorum ile tekrar köpürene kadar karıştırırım ve dinlenip kendine gelmesi için cam bir şişeye koyarım. Bu NBase' de de aynısını yaptım. Keza aromalarım da daha gelmemiş olduğundan sek olarak içecektim bir kısmını.

Nbase' i karıştırdıktan sonra köpüğün dinmesi için 1 gün kadar beklemek gerekiyor. Karıştırdıktan sonraki hali;



Dinlendikten sonraki ilk deneyimimde fark ettim ki; "bana sigara tadı verecek bir likit yok mu?" sorusunun cevabı bu NBase' de gizliymiş. Ne Balmumcu' daki gibi bir kimyasal kokusu var, ne de Fumetti' deki gibi rahatsız edici bir duman. Hani derler ya "yağ gibi akıyor" diye, işte o şekilde bir duman ve tat. 

Sonrasında ise bir kısım NBase' i aroma ile karıştırarak kendime 5 farklı tat çıkarttım.



Sonrasında ise damlalıklı şişelere koyarak dumanlıyoruz : ).



Beni takip etmeyi ihmal etmeyin ve lütfen soru sormaktan çekinmeyin ...


8 yorum:

  1. Selam. Yeni aldığınız nbase ürününü neden karıştırıyor sunuz? Saf nbase lerde gereklimi bu sizce? Konu hakkında yeniyim...Aromasınbase içsek sadece sizce nasıl?Yeni aldığımız nbase illa karıştırıp bekletmek zorunda mıyız? Görüşlerinini merak ediyorum.Kolaylıklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni aldığınız NBase' i illa ki karıştırmanız gerekmez. Ben bu işlemi içimi rahatlatmak adına yapıyorum. Aromasız NBase sigara hazzına en yakın keyfi veren tat gibi geldi bana, içilir. Sağlıcakla ...

      Sil
  2. keyf nbase hakkindaki merakimi giderdiginiz için teşekkürler.
    aromalari nereden tedarik ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aroma tedariği için ben genelde Velabuhar.com adresini kullanıyorum. Güvenilirdir ...

      Sil
  3. Merhaba Keyf Nbase almak istedim ama Site Adresi Yurt.Dışı Gözüküyor .. Ürün Yurt dışından mı gelicek yoksa yurt içindenmi gönderiyorlar .. Bilgi verebilirmisiniz. Teşekkürler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesi yurt dışı değil. Yani domain serverı belki ama ürün İstanbul' dan gelecek ...

      Sil
  4. mygood nbase nasıl biliyorsunuz önerirmisiniz bir kaç forumda memnun kalan yorumlar okudum... burası http://www.mygoodlikit.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mygood NBase' i hiç kullanmadım. Lakin unutmayın ki iyi bir üründen de, kötü bir üründen de, hem memnun kalanlar olabilir, hemde memnuniyetsiz. Yani birkaç forumda okuduğunuz birkaç iyi yorum ürünü "iyi" statüsüne sokmaya yetmez. Alıp içersiniz, eğer tadını beğenirseniz ve bir yan etki görmezseniz devam edilebilir ...

      Sil