18 Ekim 2016 Salı

E-Sigara Pili İçin Hangi Şarj Aleti?

Merhaba, size bu gün benim kullanmakta olduğum XTAR VC2 Plus Master' ı kısa da olsa tanıtacağım. Sırf bir kullanıcının ilk izlenimi olarak nitelendirebilirsiniz.

İnternetten sipariş ettim ve ertesi gün bana ulaştı. Şahsen kötü bir kutu ve kötü bir plastik kalitesi bekliyordum ama ciddi anlamda yanıldığımı söyleyebilirim.

Zaten kutusunu elinize aldığınızda "arkadaş ne çıkacak acaba bundan" diyorsunuz. Kutusu ve karton kalitesi çok güzel. Makine ile birlikte bir seyahat torbası, garanti belgesi, usb şarj kablosu çıkıyor. İlk önce Iphone 6S' in usb şarj adaptörünü taktım (1 amp) ve 1 pil taktım. 0.5 amp ile şarj etmeye başladı, 1 amp bekliyordum. 2. pili' de taktığımda aynı şekilde devam etti (0.5 Amp).

Sonra gözüm etrafta adaptör aramaya koyuldu ve Samsung Tab 10.1 tabletimin adaptörünü gördüm. Keza o esnada Iphone' un adaptörüde ısınmıştı. Taktım Samsung adaptörü 1 pil ile 1 Amp. oldu şarj değeri, sonra 2. pilide taktım ve 0.5 Amp. değerine düşmedi. Şu an iki pili' de 1 Amp. ile şarj ediyor. Piller ısınmadı, şarj aleti adaptörü biraz ılık (Samsung 2.1A adaptör) ama tableti şarj ederken olduğu halinden daha sıcak değil. XTAR VC2 PM ise buz gibi duruyor.

Bu arada Laptop adaptörümün girişi ve Gp Powerbank' ın adaptörü uymadı.












Eğer elektronik sigara hobisine başlayacaksanız ve iyi bir şarj aleti olsun istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.

Beni takip etmeyi ihmal etmeyin ve lütfen soru sormaktan çekinmeyin ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder